Et par babysokker.

Hadde en rest Løve, Baby og hosegarn som eg har strikka eit par babysokker av på pinne 2 1/2. Skal i barnedåp på søndag, så eg gir dei vekk da 🙂

Published in: on februar 28, 2007 at 23:57  Comments (2)  

Kjære søte snille Nitus.

I dag fikk eg pakke i posten fra Nitus. Ho har fått dukkeklær garn av meg og eg har fått forundringspakke fra ho. Tusen takk, den falt heilt i smak. No som vi har meldt oss på pulsvarmer Alongen, kommer det nok godt med 🙂

Published in: on februar 28, 2007 at 12:29  Comments (2)  

Pulsvarmer Along 2007.

 Ja no er eg klar for Pulsvarmer Alongen som starter i Morga 1. mars. Har kjøpt lyserosa Kitten Mohair og gammelrosa og kvite pærler. Må sjå oppskrifta før eg bestemmer meg for kva farge eg skal bruke 🙂

         

Published in: on februar 28, 2007 at 11:04  Legg igjen en kommentar  

 
   

  What kind of yarn are you?  


You are Merino Wool.You are very easygoing and sweet. People like to keep you close because you are so softhearted. You love to be comfortable and warm from your head to your toes.
Take this quiz!


Quizilla |
Join

| Make A Quiz | More Quizzes | Grab Code

Published in: on februar 28, 2007 at 1:11  Comments (1)